Sinds 2009 heeft Gouda Barber zijn bedrijf opgebouwd in Gouda, Limchurch en omstreken. Door onze lange relatie met de gemeenschap profiteren de omliggende gebieden van een kwalitatief hoogstaand kapsel. Bovendien is al het werk dat in onze salon wordt uitgevoerd ethisch verantwoord. Alle tijdstippen van de dag en de nacht worden evenzeer gemarginaliseerd. In tegenstelling tot andere winkels, hebben wij geen andere klant na een wachttijd van anderhalf uur. Wij bereiken onze klanten meestal na het werk. Veel van onze klanten zijn gepensioneerd of onze vaste klanten. Sommige van onze cliënten hebben hun eigen bedrijf. Een van onze principes is de klant het gevoel te geven dat hij degene is die essentieel is.
Hoewel onze belangrijkste zorg als beste professionele kappers is met de styling van uw haar, werken we aan een breed scala van onderwerpen in het kappersvak, bruiloften, evenementen, onnatuurlijk mooi wanneer gestyled & gekleurd Branded haarproducten beschikbaar in onze salon.
Onze creativiteit komt tot leven wanneer een klant een nieuwe look wenst. Ook al zijn er andere kappers die hetzelfde proberen te doen, alleen de combinatie van de vaardigheden van de verschillende kappers kan de perfecte look voor de klant geven. Onze opleiding is een belangrijk onderdeel van onze service. Om gediplomeerd te worden in het kappersvak en te mogen oefenen op echte mensen, moet je altijd aan de eisen voldoen.
De kappers moeten uitkijken naar de opleidingssessies, die speciaal zijn opgezet voor kappers tot 25 jaar. De sessies bieden bewustwording voor technieken, terwijl de theorie langzaam wordt uitgelegd. De specialisten worden zorgvuldig verborgen gehouden voor het publiek, om hun privacy te waarborgen. Voor elke kapper die aan het begin van zijn carrière staat, ongeacht zijn ervaring, is de opleiding echter een zeer belangrijk onderdeel van het hele proces.
Er zijn momenteel vijf categorieën voor kappers jonger dan 25 jaar. Deze categorieën zijn voornamelijk gestructureerd voor postdoctorale normen. Er is een bovengrens om een carrière in het kappersvak op te bouwen. Na niveau 4 kunnen afgestudeerden een diploma of een opleidingsprogramma aanvragen.
Alle kandidaten moeten zich houden aan de regels van de gedragscode. Zij mogen niet betrokken zijn bij illegale handelingen. Zij moeten deel uitmaken van een culturele samenleving en de regels van de maatschappij respecteren. De gedragscode waarborgt ook de veiligheid van de werknemers en de klanten.
De opleiding voor gediplomeerde vakmensen varieert van 12 tot 15 uur of meer, afhankelijk van de gevolgde cursussen. Een stage bij een kapper duurt 6 tot 8 maanden. Gewoonlijk is het niet al te moeilijk aangezien de handen, het doek en de vloer ter beschikking worden gesteld. Het markttarief van een leerlingschap kan van streek tot streek verschillen. Zo worden in het oosten van Azië gevaarlijke werkomgevingen en ongezonde werkomstandigheden gecreëerd. Gekwalificeerde kappers worden ter beschikking gesteld om hun stage vooruit te helpen.
Leerlingwezen en onderzoek
Elke kapper moet onderzoek doen naar het beroep en de opleiding. Het is als je je eigen kapsalon wilt hebben. Het is ook belangrijk te weten wat je allemaal gaat doen tijdens je stage. Hiertoe leren kappers vaak door het personeel van een kapsalon na te doen. In Polen bijvoorbeeld doen kappers er ongeveer 6 tot 9 maanden over om hun opleiding te voltooien.
Ook mogen kappers niet vergeten altijd de veiligheidsprocedures in acht te nemen. Ze moeten zich ook houden aan alle regels die gelden voor kapsalons.
Het belangrijkste om te onthouden is dat het kappersvak wordt beschouwd als een bedrijf als elk ander en dat het een zakelijke uitstraling moet hebben. Elke onregelmatigheid kan de gezondheid en de veiligheid van de klanten in gevaar brengen. Ook al is een kapper niet wettelijk verantwoordelijk voor de veiligheid van de klanten, toch kan hij altijd voorzorgsmaatregelen nemen. Vervuilende stoffen zijn een van de vele factoren in het milieu en kunnen een nadelig effect hebben op de klanten.
Een ander belangrijk punt is dat een kapper altijd de mening van de klant moet horen, waar die zich ook bevindt. Hij moet bepalen wat de klant wil. Een kapsalon heeft een overdaad aan soms gevaarlijke dingen omdat het steeds wisselende gebruik van kappersproducten en -apparatuur veel nadelige gevolgen kan hebben voor de klanten. Klanten die veel waarde hechten aan hun haarverzorging kunnen niet wachten tot de kapsalon de schade heeft hersteld. Maar een kapsalon zal nooit in een weekend worden gerepareerd. Het zal uiterst kostbaar zijn en een enkele reis zal meer kosten dan de reeds genoemde kosten voor één bezoek.
Het belangrijkste feit is dat een schoonheidssalon iedereen bevalt, mannen en vrouwen. Het zal leuk zijn om nieuwe vrienden te maken en nieuwe klanten te beïnvloeden. Maar de klanten zullen vertrekken als de service hen niet bevalt. Degenen die het haar doen zullen de basisopleiding doorlopen plus aanvullende opleiding om de technologie aan te passen. Zij kunnen beter worden voorzien door hun klantenservice.
Het is leuk om de salon als klant te zien.